Monday, March 14, 2016

Menjana wang hanya menggunakan pesanan ringkas WowApp? WOW!!!!


WowApp adalah applikasi berbual dan message yang percuma dan penggunanya dibayar berdasarkan hasil dari keuntungan penjualan advertisement dan dari calling market melaui applikasi tersebut. Semakin besar rankaian, makin lama masa berbual, maka lebih banyak mata ganjaran dan keuntungan hanya daripada menggunakan applikasi tersebut.

Bagaimana Applikasi ini menjana Wang?
Beberapa kerapkan anda menggunakan applikasi seperti Whatsapp, LINE, Wechat, Skype, Facebook Messenger, Google Hangout? Pernahkah anda tahu bahawa penggunaan applikasi seperti ini amat menguntungkan syarikat applikasi tersebut tetapi bayangkan jika sebilangan keuntungan tersebut dibahagikan sedikit kepada pengguna? WowApp memberikan sedikit keuntungan daripada hasil penjualan apps dan calling market kepada pengguna atau kepada mana-mana syarikat kebajikan. Walaupun tidak banyak tetapi dalam jangka masa yang lama dan lebih besar rangkaian, maka lebih banyak keuntungan yang anda akan perolehi tanpa buat apa-apa.


Kenapa join sekarang menguntungkan?
Ini kerana applikasi ini menggunakan kaedah downline dan jemputan (invitation untuk memulakan akaun). Semakin awal join WowApp makin banyak keuntungan daripada downline anda. Yang Join kemudian tu akan join dibawah anda dan keuntungan lebih kepada sesiapa yang daftar lebih awal dari yang lewat mendaftar. Mari lihat jadual dibawah bagaimana downline sampai ke-level8 menjana mata wowcoin untuk yang upline. So..perlukah anda tunggu lebih lama sehingga trend ini berleluasa dan anda ketinggalan peluang kerana menunggu?


Gambar dibawah adalah contoh hasil wowcoins yang diperolehi hanya dari downline. Makin lama, makin ramai downline dan makin banyak mata perolehan daripada downline anda.

Menarik bukan? Kalau berminat, click links dibawah dan join saya di WowApp



0 comments:

Post a Comment

Popular Posts